top of page

CRM skal engasjere!

Hos Waken ser vi på Customer Relationship Management (CRM) som mye mer enn et verktøy; det er hjertet i hvordan virksomheter interagerer med sine kunder. Ved å utnytte kraften i Microsoft Dynamics 365, fokuserer vi på å skape engasjerende, personlige og minneverdige kundeopplevelser. Vår tilnærming sikrer at hver interaksjon en kunde har med våre kunder, er informert, relevant og verdiøkende. Gjennom skreddersydde løsninger hjelper vi våre kunder med å bygge bedre forhold, forstå kundenes behov på et mer nyansert nivå, og drive vekst gjennom overlegent kundeengasjement.

Bli en del av det råeste fagmiljøet innen CRM

I Waken finner du ikke bare en jobb, men en karriere hvor du daglig bidrar til å forme fremtidens forretningsløsninger. Med et brennende engasjement for teknologi og innovasjon, er Waken stedet for deg som vil være i forkant av digitaliseringen.

waken sosialt

Hvem er vi?

Waken er et konsulentselskap spesialisert på å levere strategisk rådgivning og teknisk implementering av CRM-løsninger. Vår ekspertise strekker seg utover det tekniske for å omfatte en dyp forståelse av hvordan CRM kan transformere bedrifter og forbedre kundetilfredsheten. Gjennom vårt tette partnerskap med Microsoft og vår dedikasjon til kontinuerlig læring, posisjonerer vi oss som en autoritet innen Dynamics 365 Customer Engagement. Vi er drevet av en gründerånd, med korte beslutningslinjer og en høy takhøyde, som gjør oss i stand til å tilpasse oss raskt og effektivt til nye utfordringer og muligheter.

waken sosialt1
Antwerpen-sosialt waken

Hva gjør vi?

Waken tilbyr en rekke tjenester designet for å maksimere verdien av CRM-investeringene til våre kunder. Fra inngående analyse og strategisk planlegging til skreddersydd implementering og kontinuerlig støtte, er vårt mål å sikre at CRM-systemet ikke bare møter dagens behov, men også er skalerbart for fremtiden. Vi arbeider tett med våre kunder for å forstå deres unike utfordringer og mål, slik at vi kan designe og implementere løsninger som forbedrer salgsprosesser, markedsføringsstrategier og kundeservice. Vårt engasjement for å levere eksepsjonelle resultater reflekteres i vårt arbeid og i de langvarige relasjonene vi bygger med våre kunder.

Våre verdier

Vi har skapt et miljø der felles verdier gjenspeiler både hvordan vi har det som kollegaer, og hvordan vi ønsker at våre kunder skal oppleve oss.

Respekt

 

I Waken er respekt viktig fordi vi er forskjellige, ser verden på ulike måter og fordi ingen case eller kunder er like.

Raushet

 

I Waken er raushet viktig fordi det åpner for å være annerledes, tenke annerledes og fordi ulike perspektiver gir nye og uante løsninger.

Humor

 

I Waken er humor viktig fordi det skaper latter og samhold, bygger relsjoner og åpner opp for det menneskelige i oss, både kollegialt og i møte med kunder

Åpenhet

 

I Waken er åpenhet en viktig verdi fordi vi tror på delingskultur, og fordi våre kunder skal kjenne våre styrker og svakheter. Slik bygger vi tillit.

Kultur og sosialt hos Waken

Waken i bilder

wakne sosialt 3
Nordic Summit1.jpg
Antwerpen-sosialt waken
kickoff8
kickoff4
Antwerpen-2023 sosialt waken
Antwerpen-2023sosialt waken
Kickoff3

Hvor vi holder til

Rift

Sørkedalsveien 8

0369 Oslo

Anker 1

Våre ledige stillinger

Er du klar for å utfordre deg selv og vokse sammen med oss? Se våre ledige stillinger og finn din plass i Waken.

waken line

Funksjonell løsningsarkitekt

waken esmaeel

Teknisk
løsningsarkitekt

waken sigird

Funksjonell konsulent

Vi tar også i mot åpen søknad

Ikke nøl med å ta kontakt selv om du ikke finner en stilling som passer perfekt. Send oss en e-post med din CV og litt om deg selv til anette@waken.no

bottom of page