top of page

Frokostseminar - Kundeservice

Forfatterens bilde: Synne ValentinsenSynne Valentinsen

Vi deler innsikt i hvordan ledende aktører har utviklet kundeservice til å forbedre hele kundeopplevelsen.


Den 27. august inviterer vi til frokostseminar om hvordan kundeservice kan gå fra et kostnadssenter til en integrert del av verdiskapningen.

plakat frokostseminar gevinstrealisering

Vi ønsker velkommen til et gratis frokostseminar som omhandler kundeservice og verdiskapning gjennom kundeserviceintegrasjoner.


Utviklingen for kundeservice både i hva som er mulig og hvordan virksomheter lykkes med å tilrettelegge har utviklet seg enormt de siste 10-20 årene. For de beste aktørene er kundeservice lykkes med å bli et nav for forbedring og utvikling av hele kundeopplevelsen og fått en helt annen posisjon i hele virksomheten. Gjør dere de nødvendige grep for å løfte arbeidet og sikre konkurransekraft også inn i fremtiden?


Du fikk høre fra eksperter fra Waken og CEO i Customer C, Jannecke Drangert-Hveding


På dette seminaret vil vi dele noe av utviklingen vi ser blant de beste på dette området, vise noen konkrete case på forbedrings og utviklingsarbeid som gjøres når man endrer perspektivet til hva kundeservice og kundeoppfølging er og vise konkrete eksempler på hva som er mulig når man lykkes med å koble CRM og kundeservice på nye måter.


Program:

  1. Hva kjennetegner kundeservice i modne virksomheter? med Jannecke Drangert-Hveding

    • Jannecke, en nestor innen CX, vil dele innsikt i trender og funn fra modenhetsundersøkelsen innen reell kundeorientering i Norge. Lær hvordan kundeservice kan bli navet for gode kundeopplevelser og bidra til økt modenhet innen Customer Centricity.

  2. Kundeservice som verdiskapningsdriver for hele virksomheten med Trine Lise Ness Grimstad

    • Trine Lise vil dele konkrete eksempler på hvordan arbeid med Onboarding og Customer Success kan gjøre kundeservice til en verdiskapningsdriver. Få innsikt i hvordan Wakens diagnose av kundeservice kan identifisere både quick wins og langsiktige muligheter for å skape enda mer verdi.

  3. Smart bruk av Microsoft Dynamics i kundeservice med Kristine Kjenes

    • Kristine vil vise hvordan kundeservicemodulen i Microsoft Dynamics 365 kan brukes for effektiv håndtering av kunder. Lær om fordelene ved å sikre at kundeservice bruker samme system som andre deler av virksomheten.



Høres det spennende ut? Meld deg på frokostseminaret allerede nå!

Meld deg på her:




Les også våre artikler om kundeservice og gevinstrealisering!





Kontakt oss

Interessert i å samarbeide med oss på artikler eller events? Ta kontakt, så finner vi ut hvordan vi sammen kan skape engasjerende innhold og minneverdige opplevelser.

synne

Synne Valentinsen

Rådgiver og markedsansvarlig

synne@waken.no

ROLF V3

Rolf Viggo Pettersen

Kommersiell leder

rolf.viggo@waken.no

Waken Bred hvit logo

Waken er et konsulentselskap som bistår virksomheter med strategisk rådgivning og teknisk implementering av løsninger innen innsiktsdrevet salg, markedsføring og kundeservice. Vårt partnerskap med Microsoft og satsning på å utdanne våre konsulenter i en stadig rikere Dynamics 365 plattform, gjør oss til en attraktiv sparringspartner og løsningsarkitekt for fagområdet CRM.

Våre partnere

microsoft logo
oneflow logo

Abonner på vårt nyhetsbrev

Ikke gå glipp av oppdateringer om CRM, markedsføring, salg og kundeservice fra våre eksperter.

  • Linkedin - Hvit Circle
  • YouTube

Kontakt oss

Teknisk support

Salg og marked

post@waken.no

Sørkedalsveien 8

0369 Oslo

support@waken.no

Åpningstider: 08.00-16.00 hverdager

Ansvarlig: Rolf Viggo Pettersen

rolf.viggo@waken.no

+47 415 29 684

Waken AS | Org.Nr.: 915 098 436

bottom of page